Friday, February 24, 2006

پیازچه

معلم آزمایشگاه شیمی دبیرستانمان یک بار خندید و به من گفت عوضی قرن بیستم. دلیلش را خوب می دانم. آن موقع هنوز وارد قرن بیست و یکم نشده بودیم. ء

2 comments:

Anonymous said...

تره!
مدیر ما هم به من می گفت شیطان بزرگ!
فکر کنم ایشون هم هنوز آمریکای جنایت کار رو نمی شناخت! اشکال نداره!

Anonymous said...

دمت گرم تو چه آدم باحالی بودی و ما نمی دونستیم/خدایی یه روز میریم دم مدرستون وای میسیم تا معلمت بیاد بعد هی می خندیمو فحش برادر پدر بهش میدیم تا کلی دلمون خنک شه