تره!مدیر ما هم به من می گفت شیطان بزرگ!فکر کنم ایشون هم هنوز آمریکای جنایت کار رو نمی شناخت! اشکال نداره!
دمت گرم تو چه آدم باحالی بودی و ما نمی دونستیم/خدایی یه روز میریم دم مدرستون وای میسیم تا معلمت بیاد بعد هی می خندیمو فحش برادر پدر بهش میدیم تا کلی دلمون خنک شه
Post a Comment
2 comments:
تره!
مدیر ما هم به من می گفت شیطان بزرگ!
فکر کنم ایشون هم هنوز آمریکای جنایت کار رو نمی شناخت! اشکال نداره!
دمت گرم تو چه آدم باحالی بودی و ما نمی دونستیم/خدایی یه روز میریم دم مدرستون وای میسیم تا معلمت بیاد بعد هی می خندیمو فحش برادر پدر بهش میدیم تا کلی دلمون خنک شه
Post a Comment